maandag 2 maart 2015

De start van Vega Makkie!

Ik ben Laura: de starter van de Vega Makkie blog! 

Als levenslange vegetariër ben ik nu sinds kort overgestapt naar een veganistische 'lifestyle'. Je zou denken dat dit makkelijk is voor iemand die zijn hele leven 'konijnenvoer' heeft gegeten (dat was nog best makkelijk hoor!), maar het heeft me verbaasd hoeveel producten in de winkel toch dierlijke producten bevatten- OMG nooit meer mijn geliefde Bossche Bol en koekjes!- Het zorgt er voor dat ik nu op ontdekkingsreis ben naar nieuwe producten, recepten en leuke tentjes die wel veganistisch zijn. Makkelijk is het niet altijd, maar wel ontzettend leuk! En dat wil ik het ook voor jullie maken.

Omdat ik denk dat mijn reis ook andere beginnende 'Vegans' (een totaal ander ras dan vegetariërs en al helemaal dan vleeseters!) een handje kunnen helpen in hun ontdekkingsreis ben ik deze blog gestart. Alles wat ik heb ontdekt op gebied van vegan zijn zal ik met jullie delen en ik hoop dat ik hiermee anderen in ieder geval aanzet tot nadenken over een gezonder en duurzamer levensstijl. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten